پرستار سالمند ساعتی
پرستار سالمند ساعتی

امروزه مشغله کاری زیاد باعث شده تا توان کمتری در نگهداری از سالمندان گرامی خود داشته باشیم. عزیزانی که سال ها، روزهای خوبی برای ما تداعی کرده اند حالا نیاز به کمک ما دارند. اگر نمی توانید به صورت کامل در کنار سالمند خود باشید، خدمات پرستار ساعتی در منزل برای شما بسیار مناسب است. بدین صورت که شما می توانید خدمات سالمند خود را ساعاتی که از منزل بیرون هستید به ما بسپارید. قبل از هرگونه تصمیم با ما مشاوره کنید.

اطمینان از امنیت سالمندان در منزل و حفظ سلامت آنها او از مهمترین مسائلی است که برای خانواده ی سالمند پراهمیت می باشد از این رو کارکنان مه چهرگان به خوبی آموزش دیده اند تا این امر به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند.

 

رسیدگی به امور سالمندان نیازمند نیروهای جوان و پر توان می باشد. برخی سالمندان نیاز به مراقبت های بیست و چهارساعته داشته و در طول مدت شبانه نیاز به مراقبت دارند. اما برخی دیگر توانایی رسیدگی به امور خود را داشته و در ساعاتی خاص به یک نگهدار سالمند در منزل احتیاج پیدا می کنند. این نیاز می تواند به هر دلیلی از جمله استحمام، ملاقات با پزشک یا مراقبت از سالمند در بیمارستان باشد. یکی از خدماتی که بطور ویژه توسط موسسه‌ی مه چهرگان ارائه می گردد مراقبت از سالمند به صورت ساعتی در محل سکونت سالمند یا در بیمارستان می باشد.
خدمات نگهداری از سالمند ساعتی برای رفاه و بهبود بخشیدن به زندگی سالمند اهمیت دارد، به ویژه هنگامی که آنها در خانه هستند.

مطالعه کنید!  نگهدار سالمند مبتلا به آلزایمر
پرستار سالمند ساعتی در تهران
پرستار سالمند ساعتی در تهران

مزایای پرستار سالمند ساعتی

خانواده های عزیز شما در سرتاسر تهران می توانند از خدمات مراقبت ساعتی ما برای سالمندان خود استفاده نمایند. در اینجا برخی از مزایای دیگر که با خدمات نگهداری از سالمند ساعتی در تهران ارائه می شود اشاره می‌کنیم:

 

1- مراقبت شخصی

ارائه مراقبت یک مسئله بسیار شخصی است. یک فرد، به ویژه یک بزرگسال مسن، نیاز به یک مراقبت شخصی برای دستیابی به راحتی و رفاه نهایی خود دارد. خدمات نگهداری از سالمند ساعتی به این معنی است که اولویت مراقبت کننده یکی از عزیزان شماست. بنابراین، فعالیت های و مسئولیت های دیگر آنها را تحت تأثیر قرار نخواهد داد،در نتیجه بیمار بهترین خدمات ممکن را دریافت خواهد کرد.

پرستار ساعتی پاره وقت در تهران
پرستار ساعتی پاره وقت در تهران

2- هزینه کمتر

بدلیل ساعات کمتری که پرستار در خدمت سالمند عزیز شماست، هزینه کمتری نسبت به پرستار سالمند شبانه روزی پرداخت می‌نمایید. علاوه بر این، شرکت نگهداری از سالمند مه چهرگان می تواند بصورت بلند مدت با شما عقد قرار داد نماید و طی ساعات از قبل تعیین شده در محل حاضر گردد.

3- حفظ کیفیت زندگی

پرستاران سالمند به سالمندان کمک می کنند که زندگی خود را با کیفیت بهتری سپری کنند. این یک گام بزرگ در روند رفاه و بهبود نگهداری از سالمند گرامی شما است. محیط خانه و حضور اطرافیان مانع از افسردگی سالمند می شود. علاوه بر این، پرستار سالمند، کمک های روحی و روانی را ارائه می دهند تا سالمندان بتوانند فشار را برطرف کنند و فعالیت های روزمره خود را انجام دهند.

4- آرامش خاطر

با استخدام یک نگهدارسالمندساعتی برای مراقبت از عزیزانتان، در هر ساعتی از شبانه روز، بیشتر از آنکه به آنها اطمینان خاطر می دهید روند زندگی را برای آنها هموارتر می کنید. شما به عنوان یک عضوی از خانواده ممکن است زمان زیادی را برای صرف وقت با سالمند نداشته باشید و در ساعتی از روز مجبور به تنها گذاشتن او شوید. با انتخاب پرستار سالمند ساعتی با اطمینان خاطر منزل را ترک کنید. .

مطالعه کنید!  پرستار کودک عقب مانده و معلول

استخدام پرستار به معنای خودخواه بودن شما نیست. برعکس، استخدام این خدمات برای سالمندان حمایت را تقویت خواهد کرد و به آن ها نشان می دهد که برای برای بالابردن هر چه بیشتر کیفیت زندگی او تلاش می کنید.

وظایف پرستار سالمند ساعتی

در خانواده‌های ایرانی، زمانی که اعضای خانواده نمی‌توانند در کنار سالمندان حضور داشته باشند، از خدمات پرستاران سالمند استفاده می‌شود. یکی از وظایف مهم پرستاران، در غیاب اعضای خانواده، ایجاد لحظات خوشایند برای سالمندان است. پرستاران با تجربه، افراد منظم و با دقتی هستند که به مراقبت از سالمندان مشغولند.

اگر پرستار قرار است از یک سالمند بیمار که ناتوان در جابجایی است مراقبت کند، نیازمندی به قدرت بدنی و مهارت کافی برای انجام وظایف روزمره است.

علاوه بر این، ارتباط صمیمانه و دوستانه با سالمندان ضروری است. اگر خانواده به پرستار اجازه دهد، او می‌تواند سالمند را برای پیاده‌روی یا تفریح به مکان‌هایی مانند پارک یا سینما همراهی کند.

سالمندان، افرادی هستند که با گذشت سن، نیاز بیشتری به مراقبت و توجه دارند. احترام به احساسات و عواطف آنها امری ضروری است. در دنیای امروزی، زندگی به گونه‌ای تغییر کرده که خانواده‌ها به دلیل مشغله و مسائل روزمره، کمتر به سالمندان خود اهتمام می‌بخشند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!