پرستار سالمند در شرق تهران
پرستار سالمند در شرق تهران

پرستار سالمند در منزل شمال تهران

در دنیای امروز، با توجه به افزایش جمعیت سالمندان و نیازهای روزافزون آن ها، خدمات پرستاری در منزل به عنوان یک راهکار محبوب و موثر برای مراقبت از سالمندان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. در شهر تهران، به ویژه در منطقه شمالی این شهر، که به عنوان یکی از مناطق پرجمعیت و با فرهنگ و زندگی شهری پویا مشهور است، نیاز به پرستار سالمند در منزل بسیار احساس می‌شود.

با افزایش سن و کاهش توانایی سالمندان در انجام انفرادی امور روزمره نیازمندی های آن ها به مراقبت و پرستاری بیش از پیش افزایش یافته است. از جمله نیازهای مهم آنان، مراقبت پزشکی، کمک در تمیزی و بهداشت شخصی، تامین نیازهای روزمره و حتی همراهی در فعالیت‌های روزانه است. بنابراین، استفاده از خدمات پرستاری در منزل برای سالمندان در منطقه شمال تهران بسیار مهم و ضروری است.

استخدام پرستار سالمند در منزل برای مناطق شمال تهران می‌تواند بهترین راهکار برای مراقبت از سالمندان در این منطقه باشد. این پرستاران با داشتن دانش و تجربه لازم، قادرند به صورت حرفه‌ای و متخصصانه به نیازهای سالمندان پاسخ دهند و آنان را در زندگی روزمره یاری رسانند. همچنین، این خدمات حاکی از احترام و ارزشگذاری به سالمندان و حفظ حقوق آنان است.

نگهدار سالمند در منزل شمال تهران:

برای کسانی که به استخدام نگهدارسالمند درمنزل فکر می کنند نه تنها امنیت سالمند و صلاحیت نگهدار سالمند اهمیت دارد بلکه دسترسی هر چه سریعتر به سالمند نیز برای آن ها مهم است. نزدیک بودن منزل نگهدار سالمند به محل زندگی شما مزایای زیادی را به همراه دارد. این امر کمک می کند تا ساعت کاری نگهدار سالمند با خواسته ی شما بیشترین تطابق را داشته و نهایت استفاده را از نگهدار سالمند در منزل خود ببرید.

نگهدار سالمند در شمال تهران:

موسسه‌ی نگهداری از سالمند مه چهرگان با در نظر گرفتن منطقه ی شما در شمال تهران، نزدیکترین پرستار سالمند در شمال تهران را به منزل شما اعزام خواهد نمود تا در شرایط ضروری نیز بتوانید از حضور پرستار سالمند در منزل بهره مند شوید.

موسسه‌ی پرستاری از سالمند مه چهرگان، بزرگترین و معتبرترین مرکز نگهداری از سالمندان در تهران می باشد. نگهداران اعزامی از سوی این موسسه تمامی تائیدیه های مربوطه را اخذ نموده و قیمت پرستار سالمند مطابق با مصوبات وزارت دولتی می باشد.

مناطق اعزام پرستار شمال تهران

  • نگهدار سالمند در تجریش
  • نگهدار سالمند در بلوار ارتش
  • نگهدار سالمند در چیذر
  • نگهدار سالمند در قیطریه
  • نگهدار سالمند در دزاشیب
  • نگهدار سالمند در میرداماد
  • نگهدار سالمند در نیاوران
  • نگهدار سالمند در ولنجک
  • نگهدار سالمند در پاسداران

مراحل استخدام پرستار سالمند:

مراحل استخدام نگهدار سالمند به این نحو است که شما با تماس با موسسه ی مه چهرگان و در خواست نگهدار اقدام به ثبت سفارش می کنید. مشاوران موسسه مطابق با درخواست و نیاز شما، نگهداری به منزل اعزام نموده تا پس از مصاحبه و کسب رضایت کارفرما ، توافقات لازم بین نگهدار و کارفرما انجام گیرد. عقد قرارداد زیر نظر موسسه ی نگهداری از سالمند صورت گرفته و در طول مدت فعالیت نگهدار سالمند، ارزیابی مداوم از نحوه ی عملکرد نگهدار سالمند توسط موسسه انجام می گیرد.

رضایت مندی کارفرما به هر نحوی باید حاصل شود. از این رو تعویض نگهدار سالمند در هر زمانی به درخواست کارفرما و صلاحدید موسسه قابل اجرا خواهد بود.

_

سوالات همراهان گرامی ما

ممکن است این سوالات برای شما هم پیش آمده باشد.

_
چه مناطقی از تهران را پوشش می دهید؟

کلیه مناطق 22 گانه تهران قابلیت ارسال پرستار سالمند دارند. در صورتی که در مناطق حومه تهران هستید، طی تماس تلفنی اعلام بفرمایید.

آیا شما یک مرکز ثبت شده و دارای مجوز هستید؟

بله، کلیه خدمات پرستاری و نگهداری سالمند ما تحت عنوان شرکت "مژده مه چهرگان" به شماره ثبت 526605 می باشد.

آیا لیست قیمت خدمات شما مشخص است؟

بله، شما می توانید جدید ترین لیست را در صفحه قیمت نگهداری سالمند مشاهده نمایید.

پرستاری در منزل بهتر است یا خانه سالمندان؟

سالمند عزیز شما در منزل احساس بهتری دارد و بدون شک نسبت به خانه سالمندان گزینه بسیار بهتری است.

اگر از پرستار مشخص شده رضایت نداشتیم چه کاری باید انجام دهیم؟

پرستاران "مه چهرگان" با شرایط خاص و پیچیده انتخاب می شوند. اما در نهایت هدف اصلی ما رضایت مشتری است و در صورت نیاز می توانید درخواست تغییر پرستار سالمند را بفرمایید.

آیا نرخ پرستار آقا یا خانم تفاوتی دارد؟

طبق توضیحات قبلی هزینه پرستار بیشتر به خدماتی است که ارائه می دهد. همچنین شرایط و وضعیت جسمی سالمند نیز تاثیرگذار است.