هنگامی که سخن از نگهدار کودک به میان می آید برخی از کودکان مخالفت خود را با انجام کارهایی مثل لجبازی و یا گریه نشان می دهند. اما چاره چیست؟ چه باید بکنیم که دیگر کودکمان از نگهدار متنفر نباشد و بتواند با او لحظالت خوبی را داشته باشد. ما در این قسمت نکاتی را به شما می گوییم که به شما در این زمینه کمک خواهد نمود.

مسئله را کشف کنید و بدنبال راه حل باشید:

هیچ گاه احساست کودک خود را در رابطه با نگهدار کودک نادیده نگیرید. فرزند شما بیشترین وقت خود را با نگهدار خود سپری می کند پس شما به عنوان یک مادر و یا پدر وظیفه دارید که لحظات خوبی را برای کودک خود با استخدام نگهدار کودک مناسب و رفع مشکلات میان آن ها فراهم سازید. گاهی مشکلات آنقدر هم که فکر می کنید پیچیده نیستند. با کودک خود در این باره صحبت کنید و مسئله را ریشه یابی نمایید. شاید با چند تغییر کودک دیگر کودک شما از نگهدار خود متنفر نباشد.

نگرانی جدایی از والدین:

گاهی کودکان بر این باورند که ممکن است شما هیچ گاه دیگر به خانه باز نگردید و نگهدار کودک را مثل یک اعضای خانواده  نمی دانند. قبل از استخدام نگهدار کودک او را به عنوان یک دوست به کودک معرفی نمایید. دوست مهربانی که قرار است لحظالت شاد و مفرحی برای کودک بسازد، با او بازی کند و برای او قصه بخواند. نحوه ی آشنایی نگهدار کودک با کودک بسیار مهم است. بهتر است چند روز اول نگهداری از کودک در حضور شما سپری شود. تا هم شما نگهدار را ارزیابی نمایید و کودک به نگهدار خود عادت کند.

مطالعه کنید!  چگونه به نگهدار کودک اعتماد کنیم؟

مشکلات بزرگ را شناسایی کنید:

شاید مشکل نگهدار کودک با کودک شما به سادگی آنچه شما فکر می کنید نباشد و همه چیز به زمانی برگردد که کودک ب نگهدار خود تنها می شوند و یا ممکن است مشکل از اختلاف نظرات شما با نگهدار کودک در رابطه با تربیت کودک باشد و این اختلاف ها برای کودک شما آزار دهنده باشد. برای خاتمه دادن به این موضوع بهتر است با نگهدار کودک صحبت نمایید.

مشکلات شخصی نگهدار کودک:

آشفتگی های فکری و استتری و تنش های موجود در روحیه ی نگهدار کودک خواه و یا نخواه بر روی روابط او با کودک شما تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است در این رابطه بیشتر از نگهدار کودک خود پرسوجو نمایید.

 

dont-touch-ny-baby

 

مركز نگهداري و مراقبت از کودک، سالمند،بیمار در منزل مه چهرگان با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص آماده ی خدمت رسانی 24 ساعته به شما و عزیزان شما می باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *