بسیاری از سالمندان عزیرما از خواص سیاه دانه و عسل غافل بوده و آن را در برنامه ی تغذیه خود قرار نداده اند. سیاه دانه با عسل برای سالمندان بسیار مقوی بوده و تاثیر آن در سلامت جسمی سالمند ملموس می باشد. در ادامه شما را با خواص سیاه دان با عسل برای سالمندان آشنا می سازیم:

مركز پرستاری از سالمند و مراقبت از کودک در منزل مه چهرگان با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص آماده ی خدمت رسانی 24 ساعته به شما و عزیزان شما می باشد.

سیاهدانه و عسل دو مادر دارو در طب سنتی هستند. معجون دوسین یا ترکیب عسل با سیاهدانه یکی از آن ترکیبات معروف عسل است که برای درمان انواع بیماری‌ها مخصوصا بیماری‌هایی که از سردی و رطوبت ریشه می‌گیرد بسیار مفید است. برای تهیه این معجون باید مقدار ۱ واحد سیاهدانه نیم‌کوب را با ۳ تا ۵ واحد عسل مخلوط کنید. نگذارید سیاهدانه نیم‌کوب زیاد در معرض هوا قرار بگیرد. افراد گرم مزاج یا افراد با غلبه صفرا می‌توانند برای تدبیر سیاهدانه، سیاهدانه را ۲۴ ساعت در سرکه انگور طبیعی بخیسانید . سپس بگذارند در محیط خشک شود و بعد نیم‌کوب کنند و به عسل اضافه کنند.

مراقب سالمند در منزل، استخدام نگهدار سالمند، استخدام نگهدارسالمند در منزل، نگهدار سالمند شبانه روزی، نگهداری از سالمند شبانه روزی، خدمات نگهداری از سالمند شبانه روزِی، خدمات مراقبت از سالمند شبانه روزی، نگهدار سالمند شبانه،

فواید سیاهدانه و عسل برای سالمندان

درمان انواع سردردهای سرد، تقویت مغز و رفع مشکلات مغزی، درمان روماتیسم و آرتروز مفاصل، رفع تیر کشیدن دست و پا، درمان ضایعات نخاعی، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان سرماخوردگی‌های پی در پی، درمان تب‌های بلغمی و سوداوی، برای مردان مبتلا به پروستات، درمان عفونت ادراری، درمان سنگ کلیه و مثانه، برای دستگاه گوارش و درمان انگل روده، درمان نفخ معده و زخم معده، درمان پیسی و لک، رشد مو و درمان شوره سر، افزایش شیر مادران، جلوگیری از بیماری‌های مزمن و سرطان، تنظیم ضربان قلب، کاهش اضطراب، افزایش انرژی بدن، پیشگیری و درمان افسردگی و افزایش نشاط، افزایش میل جنسی و درمان ناباروی و افزایش تعداد اسپرم بسیار مفید است.نگهدار سالمند شیفت شب، نگهدار سالمند ساعتی، مراقب سالمند شبانه، مراقب سالمند شیفت شب، مراقب سالمند آقا، مراقب سالمند خانم، نگهدار سالمند آقا، نگهدار سالمند خانم

مطالعه کنید!  روزه گرفتن سالمند با بیماری قلبی

نسخه عمومی برای استفاده از فواید بی‌نظیر معجون دوسین: به مدت ۴۰ روز صبح‌های ناشتا یک قاشق چای‌خوری دوسین میل کنید و به مرور مقدار آن را به قاشق مرباخوری افزایش دهید.

عسل و سیاهدانه

در صورت بروز کیست تخمدان: هر شب قبل از خواب ترکیب سه واحد عسل با یک واحد سیاهدانه نیم کوب به میزان یک قاشق مرباخوری میل شود.

برای درمان پرولاکتین بالا: پودر سیاهدانه ۱۰۰ گرم را با ۴۰۰ گرم عسل مخلوط کنید و هر ۸ ساعت یک قاشق غذاخوری از آن میل کنید.

برای درمان سنگ کلیه و مثانه: سیاهدانه و عسل یا همان دوسین را روزی چند قاشق چای خوری میل کنید.

برای نشاط بیشتر در صبحگاهان: به چایتان چند قطره روغن سیاهدانه، کمی عسل و چند پر نعنا اضافه کنید.

اگر تریگلیسیرید و کلسترول بالا دارید: به ترکیب سیاهدانه و عسل نیم واحد سرکه طبیعی اضافه کنید و نوش جان.
منبع :http://bibiattar.com

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!